máj. 27. sok minden
atomvg.jpg   



    híráradat, Atom Anti közöttünk...

Egy kicsit ellinkeskedtük a naplóírást, ennek most a Kedves Olvasó látja kárát, hiszen most olvashat rendesen… 

Árpi és Kornél ígéretükhöz híven befejezte Margitunk másik küszöbét… kétnaposra sikeredett a művelet, mivel az utolsó percekben rájuk szakadt az ég, így az utolsó simítások már átcsúsztak másnapra… ezek a fiúk!... egy kis eső? Tán cukorból vannak?... talán Árpi,… de Ő is inkább abból a pillecukor fajtából, tudják, az a pufibb…
J A küszöbök készen vannak, stabilak is rendesen, akár egy komplett kommandós alakulat is utazhat rajtuk a következő bevetésére.
Köszönjük Fiúk, művészi munka volt!
 

Szerda délutánra bejelentettük Margitot egy kis masszázsra… zsírozásra visszük egy budafoki műhelybe. 
 

16.30 találkozok Árpival, együtt indulunk Tamáshoz (szerelő). Nincs igazán komolyabb gondunk Margittal, de állítólag nem szabad megfeledkezni a forgó mozgó morgó alkatrészek kenésének fenntartásáról. Bevallom, januári indulásunk óta nem volt sok gondolatom ez ügyben, de hát szeretjük ezt a Csajt, így nem hagyhatjuk zsír nélkül. Kulcs elfordít és már duruzsol is a 3000cm3 diesel erőforrás… irány Budafok, csak előtte még egy benzinkút, hogy megszabaduljunk a futóművet borító sártól… néhány százas a kézimosóba… mehetünk. Budafok mellékutcája, egyenruhás mesterek, szakértő pillantások, emelő alá, emelés, aláfekvés, zsírzás. Ment minden, mint a karikacsapás, jutott zsír mindenre és mindenbe, a gömbfejek csak úgy mosolyogtak a nedű láttán… a kardánkeresztről meg nem is beszélve
J

Nagy találóskérdésemre, melyet már minden autóval foglalkozó szakembernek feltettem, hogy a váltó előtt van egy piros gomb, aminek nem tudjuk a funkcióját, mivel csak japán írásjelek díszítik, na, az mi???... Hát sajnos ez a kérdés most sem került megválaszolásra, a tanács az volt, hogy mivel piros, ne nyomkodjuk. OK! Kész voltunk, indultunk, szépen visszacsurogtunk a parkolóba, ahol Margitunk unalmas idejében kempingezni szokott… nem bírtam ki… meg kell nyomnom azt a piros gombot… megnyomtam… nem történt semmi… vagyis nem vettem észre semmit. Nem hagy a gondolat… Kedves Olvasó, ha esetleg van valami elképzelése, hogy egy álmos hajnalon a japán konstruktőrök minek tették oda azt a piros gombot, kérem, ossza meg velünk és a kapcsolatok oldalon az e-mail címünkön legyen segítségünkre. 
 

Árpi és Kornél továbbra sem maradt feladat nélkül, ilyen könnyen nem ússzák meg… az anyósülés, vagy navigátor szék (kinek melyik tetszik) elé egy kis tartót kell eszkábálni, ugyanis mi is, mint a nagyok, laptopot telepítünk a vezérgépbe, na nem a pasziánsz miatt, hanem inkább navigációs feladatokat szánunk a kis szerkezetnek… ha kész lesz, majd jól lefotózzuk!
 

Dóri nem bír magával! Egy kicsit magamra ismerek: a kezdődő „valamit venni kellene” szindróma jeleit vélem felfedezni cselekedeteiben. Megtudtuk, hogy a hétvégi futamnak (ha akarjuk) lesz olyan szakasza, ahol bizony a bukósisak használata kötelező lesz. Ha kötelező, akkor kötelező… akkor viszont kell… vatera.hu, teszvesz.hu, apronet.hu, expressz.hu… húúúú, délutánra már vártuk is a bukósisak árust
J Meg kell jegyeznem, hogy Dóri modern manager, tavaly én az ország minden szegletét bejártam a vásárlásaim végett, míg Dóri házhoz hívja az eladót… hmm, ügyes…

Megérkezett a sisakpár, mert ugye egyforma sisak lehet csak, és a női az legyen szép színű, modern, divatos, mintákkal ellátott, a férfi az legyen fekete… a többi nem számít
J Végül is nekem tényleg ennyi volt az elvárásom, neki meg a többi… intézte, hívta, írt neki… megjött az eladó… kicsi alku… mert az kell… gyúrunk Afrikára… a sisakok jók, minden OK.… Felpróbáltuk a szerzeményeket, még jók is… hihetetlen… van rajta rostély, szellőző, meg minden… amióta Dóri felpróbálta, csak Atom Antinak hívom J. Pont úgy nézett ki benne J szerinte én is, de ez biztos nem igaz, ezt csak úgy mondja… de Ő TÉNYLEG Atom Antis J, majd jól lefényképezem… majd meglátják… 

Folytatjuk rovatunkat. E-mail a szervezőktől.
 

1. ”
Látogatás a magyar autósport Mekkájában!


Teljes erővel zajlanak a május végi Magyar Kalandrally Bajnokság 2. fordulójának előkészületei.
Az első futamon már jellegében megismert kihívásokon túl ez alkalommal egy legendás helyszínre látogathatnak el a versenyzők.

A kétnapos forduló záróakkordjaként vasárnap délután egy közel 5 km hosszú szuperspeciálon tehetik próbára magukat a résztvevők a "Hántai katlan" néven elhíresült versenypályán, ahol eddig szinte minden magyar autósport legenda megfordult már.

Kedvcsinálóul néhány név, akiknek nyomdokain ezúttal Te is versenyezhetsz:
    Benik Balázs, Benyó Miklós, Érdi Tibor, Ferjáncz Attila, Fülöp László, Gál "Baba" István, Ifj. Tóth János (Janika), Kiss Sándor, Palik László, Ranga László, Selmeczi György”


2. „Kedves Kalandrally Résztvevők,
 

szeretnénk értesíteni mindenkit, hogy a hét végén rendezendő Magyar Kalandrally Bajnokság második, tatai fordulójának adminisztratív gépátvétele 2010. május 29-én, szombaton 8 óra 30 perckor kezdődik, 10.30 órakor kerül sor az eligazításra, a rajt ideje 11.00 óra. Az első nap meghatározott limitideje 7 óra.
 

A szombati adminisztratív gépátvétel helyszíne a Tatai Öreg Tó Kemping: N 47˚ 38.313’ E 18˚ 20.685’
 A vasárnapi rajtidőket szombaton, az első napi értékelést követően tesszük közzé. A vasárnapi táv limitideje 6 óra! 

Figyelem! A hántai szuperspeciál szakasz kizárólag bukósisakban teljesíthető, ezért kérjük a Light-kategória azon résztvevőit, akik szeretnék ezt a szakaszt teljesíteni, hogy bukósisak meglétéről gondoskodjanak.
 

A Magyar Kalandrally Bajnokság 2. fordulóján technikai okok miatt az S-track rendszer segítségkérő kapcsolói nem fognak működni. Ettől függetlenül a nyomkövető rendszer maradéktalanul üzemel és természetesen a szervezők látják, amennyiben nem várt esemény történik és azonnal reagálnak. 
 

Üdvözlettel,
 a szervezők” 

Na, hát a hétvége mindjárt itt van, lehet izgulni Margitért, holnap még forgalomképessé tesszük, teszteljük a laptoptartót, meg ami jön…
J 
Ja, és még egy fontos információ, már csak 232-t kell aludni J

Véletlen

© 2009 3 RUNNERS Budapest - Minden jog fenntartva.